2008. november 16., vasárnap

Archipel by Biloba

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia, nagyon ügyes vagy és szép dolgokat csinálsz. Gratulálok ;).

Tündi írta...

Köszi Andrew! Kedves tőled! :-)

Teca írta...

Gyönyörűek a munkáid!

Tündi írta...

Köszönöm Teca! Nagyon igyekszem :-)

Cicus írta...

Kedves Tündi!

Szépek a munkáid! Sok hobbi technika mellett hozzáfogtam a gyöngyékszerkészítéshez. Szeretném megtanulni én is a fűzésüket. Most megtanultam a peyote öltést. Elkérhetném a peyote virág mintáját? Nagyon tetszik!

Előre is köszönöm!

Cicus

Tündi írta...

Köszi Cicus! Természetesen elküldöm neked, ha megadod az e-mail címedet. Ezen kívül is bármiben nagyon szívesen segítek. :-)

Névtelen írta...

Kedves Tündi!

Megörültem a válaszodnak. A virág peyote öltéssel van készítve? Fogyasztás, csökkentés alkalmazása?
Én még nem tudok képről fűzni.
Még szeretném megkérdezni, hogy a háromszög medál hogyan készül? Készíteni kell 3 db háromszöget és utána összevarrni? Peyote öltéssel készül és fogyasztani kell? Mintát találtam, de nem tudom a fűzését és elkészítését. Vagy pedig úgy kell kezdeni, hogy 3 szemmel és folytatni, de az nem peyote...
Örülnék a segítségednek! Szeretném elkészíteni azt is és még sok mindent.

hscirmi@gmail.com

Szia!

Cicus

Hobbi-Tünde írta...

Szépséges ez a szett!

Tündi írta...

Köszönöm szépen Tündi! :-)

Unknown írta...

Gyönyörűűűűű szett! Gratulálok!

Tündi írta...

Köszi Panka! Most ez a kedvencem! :-)

Zsike írta...

Szia Tündi!

Asszóciációs játékra hívlak. A részleteket blogomban találod.

Névtelen írta...

Szia Tündi! Hát ez gyönyörü!Igazán profi vagy, de még csak nem is említetted, hogy Te ilyen kis Müvész vagy!!!További jó alkotást!!
F.Moni